Eyka Twin

FollowDashboard


berwajah baru
Thursday 22 March 2012 ? 0 Ultraman ?
assalamualaikum Pictures, Images and Photos
heyy semua , kali ni sy nk tulis entry psl blog sy sudah berwajah baru :D haa cantik tkk ? tpy sy rasa simple jep :D yelah sy bukan reti nk edit-II blog ny .. btw sy suka sgt dengan lagu blog ny :D . sy hope korang follow lha blog yg tkk bpe cun ny ye ? . and tolong tinggal kann link anda di cbox. nty sy follow back korang . okeyy sampai di sini saja entry sy kali ini :D hope korang terhibur :D .okeyy sy tuju kann lirik lagu di bawah ny untuk orang yg sy paling sayangi :D


 
Vierra - Kesepian lyrics

dimana kamu dimana, di sini, bukan
kemana kamu kemana, ke sini, bukan
katanya pergi sebentar, ternyata lama
tahukah aku sendiri menunggu kamu

reff:
jangan kau pergi lagi
aku tak mau sendiri
temani aku tuk sebentar saja
agar aku tak kesepian

katanya pergi sebentar, ternyata lama
tahukah aku sendiri menunggu kamu

reff2:
jangan janji-janji terus
aku tak mau kau bohong
temani aku tuk sebentar saja
agar aku tak kesepian

repeat reff 


Labels:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

====>>>♥♥♥♥songs love♥♥♥♥<<<====